//



Krystof Strozyna, €462



ik vind de skirt echt geweldig!

11 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. OEPS sorry ik zat ingelogd met het google account van mijn nicht :'') haha wat ik wilde zeggen: ik ben niet zo weg van de rok, maar het heeft wel iets. maar over die wedges: ja dat probleem heb ik dus ook! ik ben nu een paar maanden 14 en mijn moeder vind het ook niet kunnen. op mijn verjaardag had ik aan mijn vriendinnen gevraagd om hakken voor me te kopen zodat mijn moeder er niks van kon zeggen! haha, maar die wedges heb ik toch wel NU nodig. als mijn ouders in een goede bui zijn zal ik het ze vragen. ik wil ze zoooooooo graag!

    ReplyDelete
  3. over die wedges: je overdrijft niet, ik begrijp je helemaal! haha

    ReplyDelete
  4. ja hoor maar ik zet mijn email adres liever niet online. heb je girlscene? zeg dan even je accountnaam en dan note ik je mijn email adres wel! liefs

    ReplyDelete
  5. Leuke blog heb je! :)

    http://www.stylebyjules.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Krzysztof Stróżyna is an awesome designer!;)

    http://mypointmystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. thanks, looking forward to your next post!

    ReplyDelete