I'm back!






Cardigan, H&M (15,00?) - Dress/shirt, Vila (16,95) - Tights, H&M (9,95) - Sandals, H&M (14,95).


hoooi sweetiess,
sorry, sorry, sorry en nog eens sorry!
Ik heb bijna 2 weken niks gepost. ;o
Ik ben vandaag ziek, dus ik had wel even tijd om wat
voor m'n blog te maken/doen.
ik heb een aantal foto's van outfits gemaakt, dus
heb ik weer een voorraadje. ;)
op mijn school zit een meisje, ze heet Joeke en is super
creatief, mode-bewust en sportief.
Joeke heeft ook een eigen blog, maar dat wel een site/blog.
Ik vind haar stijl superleuk!
hier is 'ie:

www.joekes.nl

xoxo' Marye.

8 comments:

  1. die schoenen zijn echt ge-wel-dig!

    ReplyDelete
  2. die schoenen zij super!
    ik heb dat shirtje ook. ;$

    ReplyDelete
  3. Dat jurkje staat je echt heel mooi

    ReplyDelete
  4. Leuke sandaaltjes..♥

    xoxo Rikst.
    www.stylishfashionable.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Komen van een winkel in Mechelen, geen bekende ofzo :) Zijn van het merk super mode dacht ik x

    ReplyDelete