New clothes. =)










Sweeeeties,
Ik heb deze week weer wat geshopt. :D
Hier wat info over de foto's;

Foto 1: Broek H&M, €39,90.
Foto 2: Slaapbroekje Hema, €3,00.
Foto 3: Rimmel 'Velvet Roze' nagelak, €4,00.
Foto 4/5: Sjaaltje Sake Store, €5,00.

Ik ben superblij met mijn aankopen. Ik ga morgen naar 'de zwarte markt' in Beverwijk, Noord-Holland. Daar wil ik nog een tas kopen. Ik heb erg zin in morgen, want daar zijn allemaal van die aparte winkeltjes/kraampjes met verschillende spullen. Ik wil er ook nog een goede mascara kopen. Die heb ik spoedig nodig :)
Ik ben net onder de douche weg en moet nog ff m'n mascara van mijn ogen afhalen, ik ben supermoe, maar ga toch nog ff x-factor kijken. Al die vals-zingende mensen zien worden afkraken door die jury, I LOVE IT. hahaha, al kan ik zelf niet echt supergoed zingen.. vind ik. maar iedereen om me heen vind van wel, ik snap de wereld soms niet hoor. =D Oeeeeeeeeeh, ik heb zoo'n zin in morgen! lekker zo'n shoarmarol opeten zoals altijd, lekker shoppen en lol hebben met m'n zussen. Vandaag vroeg om kwart over 9 zat ik in de auto om met m'n moeder boodschappen te doen, omdat mijn moeder last van haar arm heeft.. En dan vraagt ze mij altijd om mee te gaan. Het kwam opzich wel goed uit, omdat ik ook nog beltegoed nodig had, dus dat heb ik ook even gehaald. Ik zie nu dat ik ook nog een tegoedbon van €5,00 bij de drogisterij heb. PARFUMM! Ik wil graag 'Miss Dior Cherié'. Die is zooo lekker. Maar ik stop nu met schrijven, want x factor begint!

Xoxo' Marye.

1 comment: